close

 

 

1469555231_1d67826f809a01a2e85215deacd1ad1c.jpg

這首歌是出自ZHU 的專輯Generationwhy

當中我最喜歡這首歌

其旋律不停地在我腦中縈繞

 

ZHU 是電子音樂製作人

一直希望人只單純地欣賞他的音樂

故在2014年前都不公開其身份(太欣賞這些人啦)

他的單曲"Faded"曾擭2014 葛林美提名

 

這苜歌大概是想說他有一個他很喜歡的女孩(Hometown girl)

但因為某種原因,他沒有和她繼續發展下去

儘管他與現仼女友交往,他對她仍念念不忘

 

[Chorus: Jaymes Young]

You'll never be my hometown girl

你永遠都成不了我的家鄉女孩

There's nothing like her in this world

這世界上沒有一個人像她

I'm tired of the get around girls

我已厭倦這些愛說三道四的女孩

Ain't nothing like my hometown girl

她們一點也不像我的家鄉女孩

 

[Verse 1: ZHU]You told me you were cool with kickin' it

你告訢我你不介意與我一起消遣

In my crib, in my pool,
在我家的泳池裏

we be dippin' in

我們一起浸在水中

But some days you would look at me so different

但有時候你望向的眼神會變得不一樣
(Ooh, why?)

(啊!為什麼?)
Is it because I'm in the music biz?

是不是因為你不希望我加入音樂行業?

Or you don't wanna love me when I'm just strugglin'?

還是你不希望在我為生計苦苦掙扎時愛我?

 

 

But you still tell me that you're my hometown chick, why?

但你告訴我你仍然是我的家鄉女孩 為什麼?

 

[Pre-Chorus: Jaymes Young]

I'm missing someone else

我在想念另一個女孩

This will never be the same

這無法變得像以前一樣

But I blame it on myself

但我只埋怨自己

Because I can't make you change

因為我無法令你改變

 

[Chorus: ZHU & Jaymes Young]

You'll never be my hometown girl

你永遠都成不了我的家鄉女孩

There's nothing like her in this world

這世界上沒有一個人像她

I'm tired of the get around girls

我已厭倦這些愛說三道四的女孩

Ain't nothing like my hometown girl

她們一點也不像我的家鄉女孩


 

 

 

[Verse 2: ZHU]

I can't remember when we last expressed

我不記得我們有多久沒道出過

All the feelings in our hearts that we possess

我們內心的所有感受

Even though we're making love, it's not passionate

就算我們在做愛,那並不激烈

(Ooh, why?)

( !為什麼?)


 

You keep on running back into the past

你一直想回到以前

Tying to hold on to my love, but you can't make it last forever

嘗試去捉緊我的心,但無法令我們的愛持續

So I must confess

所以我必須承認

 

 

[Pre-Chorus: Jaymes Young]

I'm missing someone else

我在想念某個人

This will never be the same

這無法變得像以前一樣

But I blame it on myself

但我只埋怨自己

Because I can't make you change

因為我無法令你改變

 

 

[Chorus: ZHU & Jaymes Young]

You'll never be my hometown girl

你永遠都成不了我的家鄉女孩

There's nothing like her in this world

這世界上沒有一個人像她

I'm tired of the get around girls

我已厭倦這些愛說三道四的女孩

Ain't nothing like my hometown girl

她們一點也不像我的家鄉女孩

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    minmina1989 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()