ellie-goulding-still-falling-for-you-soundtrack.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Is Ellie Goulding !!!

今次她是為BJ 日記3 "Bridget Jones' Baby"唱電影插曲

很期待我的偶像Colin Firth的演出啊!

 

 


 

 

 

 

Fire and ice

火與冰   

This love is like fire and ice

這段愛情就像火與冰

This love is like rain and blue skies

這段愛情就像陰天與晴天   

This love is like sun on the rise

這段愛情就像日東升

This love got me rolling the dice

這段愛情令我承受風險

Don't let me lose

請不要讓我輸掉

Still falling for you

仍然愛上你

Still falling for you

仍然愛上你

 

Beautiful mind

美麗的內心

Your heart got a story with mine

你的心內有和我在一起的共同記憶

Your heart got me hurting at times

有時你的心令我受傷

Your heart gave me new kind of highs

你的心給予我另類的刺激感

Your heart got me feeling so fine

你的心令我感到愉快

So what to do

該怎麼辦呢

Still falling for you

仍然愛上你

Still falling for you

仍然愛上你

 

It took us a while

我們花了一段時間才正式發展

With every breath a new day

我們呼吸每一口新一天的空氣

With love on the line

我們之間的愛情岌岌可危

We've had our share of mistakes

我們都有份造成這些錯誤

But all your flaws and scars are mine

但你的瑕疵和傷痕都歸於我

Still falling for you

仍然愛上你

Still falling for you

仍然愛上你

 

And just like that

而就是這樣

All I breathe       

所有我呼吸的

All I feel

所有我感覺的

You are all for me

你是我的所有

I'm in

我投入這段感情

And just like that

而就是這樣

All I breathe

所有我呼吸的

All I feel

所有我感覺的

You are all for me

你是我的所有

No one can lift me, catch me the way that you do

無人可以像你一樣能舉起又接住我

I'm still falling for you

我仍然愛上你

 

Brighter than gold                  

比黃金更耀眼

This love shining brighter than gold

這段愛情比黃金更耀眼

This love is like letters in bold

這段愛情就像粗體字

This love is like out of control

這段愛情就像無法控制

This love is never growing old

這段愛情永遠都不會變舊

You make it new

你令它歴久常新

Still falling for you

仍然愛上你

Still falling for you

仍然愛上你

 

It took us a while

我們花了一段時間才正式發展

Because we were young and unsure

因為我們太年輕和不確定我們的感情

With love on the line

當我們的愛情岌岌可危

What if we both would need more

如果我們都渴望得到對方更多的愛時該怎麼辦呢

But all your flaws and scars are mine

但你的瑕疵和傷痕都歸於我

Still falling for you

仍然愛上你

Still falling for you

仍然愛上你

Still falling for you

仍然愛上你

 

And just like that

而就是這樣

All I breathe

所有我呼吸的

All I feel

所有我感覺的

You are all for me

你是我的所有

I'm in

我投入這段感情

 

And just like that

而就是這樣

All I breathe

所有我呼吸的

All I feel

所有我感覺的

You are all for me

你是我的所有

No one can lift me, catch me the way that you do

無人可以像你一樣能舉起又接住我

I'm still falling for you

我仍然愛上你

 

Falling, crash into my arms

跌進、撞進我的懷抱

Love you like this

我對你的愛

Like a first kiss

就像初吻般

Never let go

無法放開

 

Falling, crash into my arms

跌進、撞進我的懷抱裏

Never breaking what we got

永遠都不會打破我們之間的愛情

Still falling for you

仍然愛上你

Still falling for ...

仍然愛上你…...

 

And just like that

而就是這樣

All I breathe   

所有我呼吸的

All I feel

所有我感覺的

You are all for me

你是我的所有

I'm in

我投入這段感情

 

And just like that

而就是這樣

All I breathe

所有我呼吸的

All I feel

所有我感覺的

You are all for me

你是我的所有

All for me

我的所有

And just like that

而就是這樣

All I feel is you

所有我感覺的都是你

All I feel is you

所有我感覺的都是你

You are all for me

你是我的所有

I’m still falling ...

我仍然愛上你

 

And just like that

而就是這樣

All I feel is you

所有我感覺的都是你

All I feel is you

所有我感覺的都是你

You are all for me

你是我的所有

No one can lift me, catch me the way that you do

無人可以像你一樣能舉起又接住我

I’m still falling for you

我仍然愛上你

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    minmina1989 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()